Kalite Politikamız

• Müşteri istek ve beklentilerini karşılayarak, “müşteri memnuniyetini” en üst seviyede tutmak, şikayet ve öneri takip sistemimizi etkili ve verimli kılmak.

• Kurumsal iş yapış tarzımız ve kalitemizle; müşterilerimizin bizi güvenli, konforlu, teknolojiyi kullanan bir firma olarak algılamalarını sağlayarak her firmanın bir sonraki müşteri talebi için referans oluşturmak.

• Gelişen teknoloji ve toplumda yeniliklerin artması ile birlikte müşteri istek ve beklentilerine uyum sağlamak için çalışanlarımıza ve sürücülerimize sürekli eğitimler vermek.

• Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve paydaşlarımızdan aldığımız geri bildirimle Entegre Yönetim Sistemi süreç ve hizmetleri sürekli iyileştirmek, “Kalite, İşçi Sağlığı ve Güvenliği, Çevre Yönetim Sistemleri” ile ilgili konularda kurumsal olgunluk seviyesini sürekli artırmak.

Egetrans; Toplam Kalite Yönetimi uygulamaları bağlamında TSE hizmet yeterlilik belgesi, ISO 9001 Kalite Yönetim belgesi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, 18001 İşçi Sağlığı ve Güvenliği Yönetim sertifikaları ile belgelendirilmiştir.